درست یادم هست، همین موقع ها بود چند سال پیش در وبلاگ نقاب سربی گفتم که یلدا بیا، یلدا نیا.اینک می گویم با استواری و یک کلام می گویم، در این هزاره پر از درد، دیدن چند دقیقه بیشتر شب،هم نشینی های شب راز سر به مهر......
ما را در سایت راز سر به مهر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 2:19